Vælg en side

Syng med i Nørrebrokoret

Her på siden kan du læse om, hvordan du kan blive medlem af vores kor.

Nye medlemmer i koret inviteres første gang til en gratis prøveperiode på to øvegange, hvorefter de bedes tage endelig stilling til, om vores kor er noget for dem.

På den måde kan ledige pladser gå til nye medlemmer, der vil deltage i koret minimum en hel sæson.

Vores forventninger til dig

Du behøver ikke at læse noder

Hvis du kan synge, kan du være med. Vi forventer ikke, at du kan læse noder. Din glæde for sang og dit gode humør er nok for os.

Vi vil gerne se dig hver gang

Kor er noget, vi prioriterer. Vi forventer derfor at se dig til kor hver tirsdag – så lyder vi bedre!

Ventetid

Når du har tilmeldt dig ventelisten, går der normalt en til to sæsoner, før du kan forvente at blive inviteret med i koret. Synger du tenor eller bas, er ventetiden kortere.

Hvis vi oplever frafald af medlemmer inden for de første uger af en nyopstartet korsæson, kan vi invitere et par ekstra personer fra ventelisten til at være med på et reduceret kontingent.

Kontingent gælder for en korsæson (feb-jun / aug-dec)

Lønmodtagere:                                      900 ,-

Personer på overførsels-
indkomst (SU, dagpenge,
kontanthjælp el. lign.):                         600 ,-

Dertil kan der forekomme egenbetaling ved særlige arrangementer eller ture.

Kontingent tilbagebetales ikke ved udtrædelse af koret.

Ventetid

Når du har tilmeldt dig ventelisten, går der normalt en til to sæsoner, før du kan forvente at blive inviteret med i koret. Synger du bas eller tenor, er ventetiden kortere.

Kontingent gælder for en korsæson (jan-jun / aug-dec)

Lønmodtagere:                     900 ,-

Personer på overførsels-
indkomst (SU, dagpenge,
kontanthjælp el. lign.):         600 ,-

Dertil kan der forekomme egenbetaling ved særlige arrangementer eller ture.

Kontingent tilbagebetales ikke ved udtrædelse af koret.

Tilmeld dig ventelisten

Bemærk venligst at vi oplever stor interesse. Vi forventer derfor, at ventetiden for optag af alt og sopran (kvinder) er op til 1½ år, mens vi har frit optag af tenor og bas (herrer).
Vi takker for din tålmodig og glæder os til at se dig!

Stemme

Bekræft at vi må opbevare de indtastede oplysninger