Vælg en side

PERSONDATAPOLITIK

Når du skriver dig op til koret, eller kontakter os via Nørrebrokorets hjemmeside, accepterer du, at Nørrebrokoret indsamler og behandler oplysninger om dig.

Nørrebrokoret indsamler og behandler kun de oplysninger, der er nødvendige for at administrere dit medlemskab og for at levere vores ydelse til dig, som for eksempel at kommunikere med dig via mail, telefon, sms eller på anden måde, for at holde dig orienteret om aktiviteter, som du måtte ønske at deltage i, og om eventuelle ændringer til allerede planlagte aktiviteter.

Nørrebrokoret anvender ikke oplysningerne til andre formål.

OPBEVARINGSPERIODE

Nørrebrokoret opbevarer oplysningerne om dig i op til 2 år efter dit medlemskab er ophørt. Herefter vil alle oplysninger blive slettet eller anonymiseret på en sådan måde, at oplysningerne ikke længere kan identificere dig.

DINE RETTIGHEDER

Når Nørrebrokoret registrerer oplysninger på dig, har du ret til at

• få indsigt i de oplysninger som vi behandler om dig
  • gøre indsigelse mod at indsamlingen og behandlingen af dine oplysninger finder sted
  • få oplysninger, der er vildledende eller urigtige, rettet eller slettet.

Du har også ret til at klage til Datatilsynet over Nørrebrokorets behandling af dine oplysninger.

KONTAKT

Spørgsmål og henvendelser vedrørende Nørrebrokorets behandling af dine oplysninger skal ske til [OFFICIEL ADDRESSE] eller til nørrebrokoret@gmail.com